Bakkum blog

Groeten van camping Bakkum: voor alle Bakkumfans die nu even niet op Bakkum zijn en niets willen missen

donderdag 9 januari 2014

Dromen zijn geen bedrog!

Voor aankomend jaar hebben we allemaal leuke spectaculaire activiteiten gepland. De Pan is natuurlijk verbouwd, Bakkum bestaat 100 jaar en festival Bakkum Vertelt zal in een nieuw jasje worden gestoken. Al met al ben ik druk bezig met organiseren. Alleen de vraag is ‘Hoe gaan we dit allemaal communiceren naar de gasten, maar ook naar de mensen buiten de camping?’

We willen natuurlijk wel dat iedereen weet wat voor leuks we doen en dat er gebruik wordt gemaakt van alles wat er georganiseerd wordt. Moeten we verschillende websites gaan maken of een aparte Facebook opzetten voor alle evenementen/ activiteiten op de camping? Over één ding was ik gelijk  uit, we moeten de mensen niet te veel doorverwijzen.

Toen mij de vraag werd gesteld om te helpen met het organiseren van Bakkum Vertelt, was mijn antwoord gelijk ‘JA, dat wil ik’!  Dezelfde avond zat ik thuis op de bank te denken hoe gaaf het zou zijn als je van het project een festivalconcept kon maken. Ik zie het al helemaal voor me, lange zwoele zomeravonden, met voor ieder wat wils, onder het genot van een lekker drankje te genieten van de leuke voorstellingen, die op geplande maar ook op onverwachtse plekken ten gehore worden gebracht. Niet alleen ik had dit leuke idee, want dit is nu ook de insteek van Bakkum Vertelt. Drie weekenden in het seizoen schrijvers, dichters, singer- songwriters, cabaretiers en theaterartiesten over de vloer die een verhaal vertellen.

Zoals in de vorige blog is vermeld, komt o.a.  ‘Karin Bloemen’ optreden in De Pan en krijgen we nog meer grote optredens.  Ik vind het erg leuk dat we zoveel leuke dingen organiseren, het is dat ik zelf werk, maar anders had ik hier zeker bij willen zijn! Maximaal 4 optredens zullen betaalde optredens worden. Hier moeten kaartjes voor  worden gekocht. Hoe maken we dit voor onze campinggasten aantrekkelijk? Moeten ze aan de balie kaartjes halen, doen we het via de telefoon of toch via de website? Na lang brainstormen, veel overleg en telefoontjes heen en weer, hebben we besloten om een aparte webpagina te maken, waar alles in één overzicht komt wat er in onze nieuwe Pan komt. Voor de betaalde acts maken we gelijk een link waarbij je kaartjes online kan kopen. Nu moet alleen nog alles in werking worden gezet voor 14 februari, want dan begint de voorverkoop van de kaarten.

Maar nu genoeg gedroomd, want om deze droom te verwezenlijken,  ga ik nu weer snel verder met het organiseren van Bakkum Vertelt, De Panshows en Bakkum 100 jaar anders kan mijn droom niet eens werkelijkheid worden!


Sanne, Recreatieleider

1 opmerking:

Glutenvrij En Blij! zei

Jullie zijn goed bezig. Leuk zo'n blog. Groetjes van een bakkum kampeerder.

Bakkum Bloggers

Team Bakkum

Gastblogger zijn? Altijd leuk!