Bakkum blog

Groeten van camping Bakkum: voor alle Bakkumfans die nu even niet op Bakkum zijn en niets willen missen

vrijdag 25 april 2014

Het Buiten Gewoon Bijzondere Winkelplein op camping Bakkum

Volop bezig met de voorbereidingen van ons 100ste verjaardag. Dan is de tijd die je over houdt erg krap kan ik jullie melden.
KABOEM, toen was het 12 maart; het moment dat ik voor een extra uitdaging kwam! Een uitdaging die ik met beide handen wilde aanpakken om jullie als gast te verrassen met een nieuwe pachter in de kampeerwinkel.

De opgave was simpel en helder: hoe krijg ik binnen afzienbare tijd een ondernemer die de kampeerwinkel met het assortiment en uitbreiding daarvan wil overnemen? De uitvoering was natuurlijk spannend en uniek. Het was kort dag voor het zoeken naar een ondernemer die past bij onze andere winkeliers en aansluit bij onze Visie, gastvrijheid en service. De zoektocht zijn we gestart via jullie; de kampeerders. Ik kan vertellen dat de aanmeldingen overweldigend waren en heel divers. Vanuit allerlei “hoeken” kreeg ik aanmeldingen. Hartverwarmend te weten dat de interesse zo groot is om bij ons te komen ondernemen. Dat maakte dat de zoektocht niet lang hoefde te duren, wel intensief. 

logo kampeerwinkel
En zo is het ook gegaan. Ik heb heel veel gesprekken mogen voeren met geïnteresseerden. Deze gesprekken waren heel inspirerend en gaven mij een beeld dat ondernemend Nederland nog volop bloeit!
Na al die gesprekken heb ik enkelen uitgenodigd voor een vervolg met het managementteam van camping Bakkum, te weten Djoerd Vulto (hoofd receptie) en Frank van der Tuin (hoofd technische dienst) en ikzelf. We waren per slot van rekening op zoek naar de ondernemer die het beste bij u én ons past. Het is een close finish geworden kan ik jullie zeggen. Blij dat er zoveel frisse en inspirerende ideeën geopperd zijn om de kampeerwinkel voort te zetten. Het werd tijd om te kiezen.


Eenmaal gekozen werd het tijd om alles op papier rond te krijgen en dat is net voor de Pasen gelukt. Vrijdagmiddag 18 april om exact 13:00 uur kon de kampeerwinkel  open.
Joshua en Marije zijn de trotse nieuwe pachters die veel te vinden zullen zijn in de winkel en Mark en Marnix meer op de achtergrond.

Ik ben blij dat de kampeerwinkel blijft bestaan en dan in een nieuw jasje.

Veel succes en plezier wens ik de ondernemers en jullie als gast zullen gaan ervaren waarom wij zo blij zijn met hen.

André Kortbeek, Camping Manager

Meer te weten komen over de Bij Louise?
Volg ze via Facebook & Twitter en bekijk hun website eens.



Geen opmerkingen:

Bakkum Bloggers

Team Bakkum

Gastblogger zijn? Altijd leuk!