Bakkum blog

Groeten van camping Bakkum: voor alle Bakkumfans die nu even niet op Bakkum zijn en niets willen missen

vrijdag 14 februari 2014

"Jullie hebben in de winter zeker niets te doen?"

Heeft u wel eens gezien hoe Sven Kramer en Ireen Wust al in de zomermaanden zich keihard in het zweet werken? Door een loodzwaar trainingsprogramma af te werken in de zomer, kunnen zij in de winter vlammen. Keer op keer geven zij aan dat de basis voor hun medailles wordt gelegd in trainingskampen in de zomer, zonder ijs. 

Dat is iets wat ik heel inspirerend vind.  Ik herken er (op mijn eigen niveau weliswaar) ook veel in. Alleen is het dan precies omgekeerd: in de winter op dagen vol met regen wordt er door ons gewerkt aan de basis om in de zomer onze “medailles” binnen te halen.
Ook deze winter zetten wij ons erg in om er een topseizoen en jubileumjaar van te maken. 


Maar wat doen we dan zoal? Eigenlijk alles waar we in de zomer niet aan toe komen. Zelf ben ik bezig om de routeborden op de camping beter en leuker te maken. Hopelijk vallen ze jullie op omdat ze zoveel leuker én natuurlijk duidelijker zijn. Omdat er wifi aangelegd wordt op het toeristisch gedeelte, brengt dit extra werkzaamheden voor mij met zich mee. Dit moet meegenomen worden op de plattegrond, bij de tarieven en bij de omschrijving van de plaatsen op internet.

Ook ben ik met een paar collega's twee evenementenportalen aan het ontwerpen waar alle activiteiten die we onder jullie aandacht willen brengen op komen te staan. Jullie zullen ze bij aankomst op de camping en bij de ingang van De Pan terugzien. Er zijn namelijk vele voorstellingen dit jaar waarvan we hopen dat jullie niks zullen missen. Ik wil er toch via deze blog een beetje reclame voor maken; onze voorstellingen met de Nightwriters, Comedytrain, Family Illusion Show en Karin Bloemen zijn vanaf vandaag online te boeken. Op de eerste dag  zijn er al 45 kaarten verkocht! Het Bakkum Vertelt festival is dit jaar 3 weekeinden met allemaal leuke voorstellingen 1 t/m 3 mei, 20 t/m 22 juni en 22 t/m 24 augustus. Ik zou nog veel meer kunnen vertellen maar kijkt u anders eens op onze goed gevulde website.

Het resultaat voor de Nederlandse sporters mag er zijn: nu al heeft Team NL meer medailles dan ooit gehaald op de Olympische winterspelen. Ik ga er voor dat dit een goede voorbode is voor een leuk jubileumjaar op camping Bakkum. In ieder geval zal het aan de voorbereiding niet liggen.

Thijs, Senior Receptionist

Geen opmerkingen:

Bakkum Bloggers

Team Bakkum

Gastblogger zijn? Altijd leuk!